دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری – خرید آنلاین و دریافت

ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری

ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری در 32 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سیستم های خلق دانش مشتری در 32 صفحه ورد قابل ویرایش به زبان فارسی به همراه اصل مقاله انگلیسی






مشخصات مقاله :



عنوان انگلیسی مقاله :


Exploring the role of customer relationship

ادامه مطلب